torsdag 20. juni 2013

Torsdag dagen før helg

Hei Hei

Ser det er lenge siden jeg har vært innom her.... huff..

jaja i dag så skal jeg lage ønske til Thea til middag:
hjemmelaget tomat suppe m/ fullkorns makaroni
og siden hun ikke liker egg så får jeg koke til meg og mannen =)

Og i morgen skal hun til tannlegen ;) 
Hun sier selv : jeg vil ikke mamma men nå etter vi har snakket mye om det så er det helt greit... 

Å i dag fikk jeg påminnelse om timen og jeg viste Thea meldingen og leste den for henne så sier hun... 
"mamma sendte di melding til meg?"
"ja"
"åja det går bra"


Krydder og jordbær har vi ute på terassen... Thea følger spent med på jordbær plantene spesielt for di var hun med og plantet.. men di er bare babyer enda... om di trenger vann så finner hun det også... 
VI er utrolig stolt av denne jenta vår <3 nbsp="" p="">
Utfordringer, kos, og latter hører med <3 br="">


Ønsker dere alle en kjempe fin dag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar