lørdag 23. mars 2013

Lørdag 23

Dagen i dag har vært gangske så rolig...

Mannen er syk 



jeg har vært så tung i hode og værket i hele kroppen , men ingen feber... men ganske kjipt er det... 



Mat lysten er ikke på topp her i hus så for og få i Thea noe mat så fikk hun lov og velge mat i dag... 

så dagens middag ble: 


Hun fikk selv velge om vi skulle lage store pannekaker eller små pannekaker... 
så svaret hennes ble BABY pannekaker =D 
å den fineste kommentaren : me sånt grise rumpe på hahahaha

Men sånt utennom det så håper jeg nå at jeg får kommet meg på jobb på mandag etter å ha vært borte en hel uke..

jobbe mandag og tirsdag så har jeg tatt avspasering på onsdagen og Thea fri fra barmehagen ... kansje vi kan prøve oss på Lekeland da siden vi ikke fikk gjort det i går.. hmm






Ellers ønsker jeg dere en fin lørsdags kveld og fortsatt god helg 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar